Домашні питомці

Як виробники сухих кормів вводять власників собак і кішок в оману

Все більше і більше людей годує собак і кішок сухими кормами. Полиці магазинів ломляться від різноманітності, упаковки одна яскравіша за іншу. Кожна людина хоче для всього улюбленця кращого, але як не помилитися при виборі хорошого корму? Сьогодні розповідаємо, як виробники сухих кормів вводять власників тварин в оману.

Курильський бобтейл віллі з покупкамищо в складі корму може вводити нас в оману виробники кормів активно використовують прийом, звану» Спліт ” – навмисне додавання двох і більше інгредієнтів, зазвичай рослинних, з одного джерела. Наприклад, щоб прибрати злаковий компонент з першого місця в складі, поділяють компонент «кукурудза» на два: «кукурудза» і «кукурудзяний глютен». Виходять два джерела кукурудзи замість одного, і окремо їх в кормі менше, ніж, наприклад, м’яса.

Це дає можливість поставити їх в списку інгредієнтів подалі, з очей геть. Однак, якщо їх підсумувати, то вони можуть перевищувати основний, перший компонент корму, або як мінімум, перебувати на початку складу. Тому дуже важливо проаналізувати склад на наявність схожих інгредієнтів, знайшовши всі джерела білка і вуглеводів.

Ще частіше використовуються такі поняття, як»мікс”. У тому чи іншому вигляді зустрічається майже в кожному кормі, і в прикладах з попереднього і цього уроку їх було безліч. Суть міксу в тому, щоб приховати справжні джерела сировини, надавши їм туманні назви.

Фактично, міксом є будь-який інгредієнт, не вказаний точно:» м’ясо«, » злаки«, » овочі«, » борошно з птиці«, » свіже м’ясо«, » Риба і продукти переробки риби«, навіть»органічні цільні злаки”. Чим більш розпливчасто назва міксу, тим гірше, швидше за все, його якість, і тим більшої вольностей може допустити виробник, вибираючи сировину для виробництва. Таким чином, головним критерієм оцінки інгредієнтів корму є точність їх опис.

Чим більш повний склад, тим більше довіри викликає продукт. Що на етикетці корму може вводити нас в оману: над лицьовою стороною пачки з кормом трудяться маркетологи. Вони роблять все, щоб приховати недоліки і посилити найменші переваги.

Наприклад, намагаються звернути увагу покупця на те, що є в кормі (пишуть, що корм «з індичкою»), «забуваючи» написати, що індичка на третьому місці після пшениці і сої. Дуже часто зустрічаються різні помітні фрази на кшталт ” забезпечує оптимальне травлення!”, “здоров’я на довгі роки” і т. д.

При вивченні складу ж стає зрозумілим, що ці заяви не відповідають дійсності. Ще один частий трюк-написати те, чого в складі немає. Наприклад «” без ГМО!”, “без ароматизаторів”.

Зате з барвниками. Туди ж відноситься фраза “без консервантів”. Вона відразу повинна викликати підозри, тому що без додавання хоча б натуральних токоферолів жир корму швидко прогоркає.
Часто на лицьовій стороні пишуть відсоток білка, але його якість можна оцінити тільки виходячи зі складу. Таким чином, слід пам’ятати, що пріоритетна інформація про корм знаходиться в складі, на етикетці ж намагаються максимально прибрати недоліки і перебільшити достоїнства. Поділіться цією статтею в соціальних мережах!

Related posts

Leave a Comment